SELF LOVE

perfect, quote, and overlay image

SELF LOVE

Ahoj, tohle už je od summer essentials snad 3 rozepsaný článek. Tenhle ovšem chci vydat, protože je to téma které je dost zajímavě diskutované na všech možných sociálních sítích.  
Označení "self love" už někomu může připadat jako ohrané klišé, ale i tak jsem se rozhodla taky přispět svými názory.


Denně narážím na desítky reklamních letáků, jejichž obsah zaplňují na kost vyhublé modelky, s perfektní bezchybnou pletí a americkým úsměvem. Když se podíváte na obálku časopisu, který vám leží na stole, neuvidíte průměrnou ženu s celulitidou a vráskami. Neuvidíte přirozenou krásu, krásu nedostatků. Pokaždé tam bude pozovat slečna, které z výrazu obličeje snado poznáte že má hlad. 
Další na řadě jsou taky sociální sítě - např. instagram. Všude jsou k vidění holky v tangách, vážící sotva 45 kilo. Ovšem na hrudníku se pyšní takovýma trojkama určitě. Tyto aplikace jsou plné stránek, které pravidelně přidávají fotky lidí po zhubnutí a taky tam můžete narazit na fotky, kde píšou kolik má několik gramů těstovin kalorií. Nedej bože, že na tyto stránky narazí 12 ti leté holky a budou si myslet, že musí vypadat stejně sako ty slečny na fotkách.

Na facebooku jsem našla odkaz na blog jedné holky z Ameriky. Sdílela tam svoje zkušenosti z castingu na modelku u nějaké lacinější agentury. Danou slečnu odtamtud poslali domů s tím, že na modelku je "moc tlustá". Nikdo však nevěděl, že trpí anorexií. Viděla jsem její fotky a tuhle dívku bych spíš na místě lidí z gentury poslala do nemocnice na kapačku. 

society, fat, and quote image

Jestli by mě něco zajímalo, tak to, kdo a kdy řekl která slečna je hubená a která už ne!  

 

Na závěr bych ještě chtěla napsat snad nejvíc ohranou větu.

BE YOURSELF AND LOVE YOURSELF ♥ 

Já sama jsem si prošla obdobím, kdy jsem z ničeho nic zhubla 7 kilo a zdravotně jsem na tom nebyla vůbec dobře. Ten stres a všechno okolo poruchy příjmu potravy bych nepřála nikomu. Takže nejdřív si všechno promysli, protože jsi krásná taková jaká jsi.  Pokud jsi sama se sebou nespokojená, tak musíš vědět že je spoustu věcí které můžeš udělat. Můžeš cvičit, zdravěji jíst a pravidelně pít. 
Ale jedno ti řeknu, všechno to začíná v hlavě ⭘
A uvědom si jedno, okolí se dost možná nikdy nezavděčíš. Což je smutné, ale pravdivé. Proto buď dokonalá sama pro sebe a ne pro ostatní.
 png, overlay, and black image

Doufám že jsi tak nějak pochopil, co jsem tímhle článkem chtěla říct. Já sama stále nenašla verzi mě, se kterou bych byla na 100 % spokojená. A nevím, jestli se k ní někdy dopracuju. 
Tohle je možná jen začátek a někdy v budoucnu se k tomu ještě vrátím. 

S LÁSKOU
ELLE 

SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 
Instagram : ELLE FREE STYLE
We heart it : ELLE FREE STYLE

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧