FAVORITE PRAGUE PLACES

 FAVORITE PLACES IN PRAGUE



Ahoj, v dnešním článku bych chtěla sepsat takový seznam mých oblíbených míst v Praze. Asi nečekejte moc textu, spíš fotky a tak 😊  Jelikož to mám do Prahy jen pár  minut vlakem, jezdím tam aspoň jednou týdně. Tak jdeme na to →

CHARLES BRIDGE 

Karlův most jsem zmiňovala už víckrát ale já tuhle památku miluju! V každém ročním období má něco do sebe. Proto jsem schopná na sebe navléknout třeba 5 vrstev oblečení a procházet se tady i v Lednu 😅 A pokud byste už na Karlův most zavítali, rozhodně doporučuju zajít do kavárny CUKR KÁVA LIMONÁDA  . Je to jedna z těch útulných pražských basic kaváren ve které bych spolu s notebookem, sluchátky a foťákem mohla trávit každou volnou chvilku ➳ 


PETŘÍN

Návštěvu tohoto místa bych doporučovala na jaře, kdy jsou všude kolem vás rozkvetlé stromy. V tu dobu je tam totiž nejlíp. Petřín je ideální místo pro piknik s rodinou či kamarády a jsou od tamtud hrozně pěkné fotky ⁕  
A myslím si, že sady plné rozkvetlých stromů budou taky skvělé místo pro narozeninovou oslavu!

STROMOVKA 

V tomhle parku jsem se údajně naučila chodit a tak k němu mám určitou citovou vazbu. Je tam fakt pěkná příroda a celkově místo působí takovým uklidňujícím dojmem. Navíc je výhodou že se tam dá rychle dostat z Masarykova nádraží, tramvají jsi tam za necelých 10 minut.. ▷
Je super prostě a jednoduše vypnout a odpočinout si na sluníčkem vyhřáté lavičce a dobrou knihou!


Jinak ano, tahle fotka je dost stará, ale žádné nové a hezké jsem nenašla :D

VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 

Místo plné lidí a ruchu, opakem Stromovky. Ráda se jen tak procházím po Václaváku a pozoruju všechno kolem. Vždy tu panuje příjemná atmosféra doprovázená pouličními hudebníky. A obchod, kvůli kterému mám tohle náměstí ještě radši je několika patrový NeoLuxor! Úplný ráj pro nás knihomoly!  A hned vedle jsou Příkopy, kde se nachází velká prodejna Bershky, což je můj ALL TIME FAVORITE obchod 💛


FLORENTINUM

Místo s trochou krásné zeleně hned vedle nákupní pasáže se stejným jménem. Fotogenická "zahrada" s jezírkem a kamennými lavičkami, ideální když vám ujede vlak ◯
Většinou si koupím za rohem Loving hut nebo zmrzlinu a vezmu si to sem.






DÍVČÍ HRADY

Pokud chceš za nádherným výhledem a trochou klidu, rozhodně zkus Dívčí hrady! Cesta tam je sice trochu komplikovaná, jelikož tam nevede přímý spoj a tak musíte jít pěšky do kopce lesem atd, ale rozhodně to stojí za to!  Je to místo nabíjející pozitivní energií a člověk by ani nevěřil, že se nachází v Praze! Je tam krásná nezničená příroda. Super na celodenní výlet!






FRATNIŠKÁNSKÁ ZAHRADA

Další příjemné místo na odpočívání. Hned vedle je pasáž s různými obchody jako je např.: Ovocný světozor. No kdo tuhle cukrárnu nemiluje! :D Jako malá jsem hlavně milovala to mini dětské hřiště, které se v zahradě nachází. Takže pokud máš mladšího sourozence tak s tímhle místem rozhodně neuděláš chybu :)



Tak to by bylo pro dnešní článek asi všechno. Jsem si jistá tím že až ho publikuju, tak si vzpomenu na XY dalších míst :D Jinak jsem vám chtěla popřát krásné prázdniny ☀
Nechci to zakřiknout, ale myslím si, že se do konce léta ještě minimálně jednou ozvu 💛


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

THESE DAYS 💧

SELF LOVE