HEALTHY FOOD HEALTHY MOOD


Ahoj! Vítám tě u dnešního článku :-) Dneska začnu takovou "sérii" o zdravém životním stylu. Tenhle typ článků jsem chtěla udělat hned jako první, ale přišlo mi lepší počkat ještě nějakou chvíli až to bude opravdu 6 měsíců co...


SUGAR FREE LIFE? PALM OIL FREE?

Ano, minulý rok na podzim jsem ze svého jídelníčku na dobro vyloučila cukr, palmový olej a mimo jiné taky hodně omezila lepek, maso a smažené.
Proč jsem se tak rozhodla?

  1. v tom období jsem pořád držela nesmyslné diety typu: max 3 jídla denně a několik litrů vody, 2 jídla denně až to přešlo do fáze nejezení ( což je pochopitelně špatně...)
  2. měla jsem neurologické problémy a tak se snažila omezit vše, co mozku škodí
  3. chtěla jsem najít cestu jak jíst kolik jídla chci, bez výčitek
To jsou asi hlavní důvody mého nynějšího stravování. Musím říct, že pro mě vyloučení těchto přísad nebylo těžké, naopak.. Cítila jsem se lehce, dobře. V naší kuchyni se čím dál tím víc objevovaly potraviny jako např.: fazolové špagety, tofu, pohanka, soja atd..

VEGAN AND RAW FOOD

Minulý rok to taky bylo poprvé co jsme na vánoce měly veganské a raw cukroví, které je nejen zdravější ale také daleko lehčí na přípravu! Tak třeba raw ( neboli živá strava) je připravovaná za studena, max. teplota je myslím nějakých 40 stupňů. To znamemá že vařit v tomhle případě dokáže i malé dítě.
A teď veganská jídla.. Nechci tady říkat že striktní veganství je prospěšné, na to má podle mě každý svůj názor.. Ale rostlinné pokrmy se taky staly součástí mého jídelníčku. Takovou odlehčenou gluten free a vegan večeři jsem si zamilovala!
- pohanka
- tofu
- zelenina
- chia olej

MOTIVATION

A kde se inspiruju, motivuju, čerpám recepty atd..? Největší motivací je pro mě fakt, že to mému tělu prospívá! A je logický, že se po výše zmíněnému jídlu cítím lépe než po typické svíčkové, ne?


         
Tak to je z prvního článku série HEALTHY FOOD HEALTHY MOOD vše. Doufám že se ti článek líbil a že si přečteš i další! Měj se krásně :-)
 S  LÁSKOU
        ELLE FREE STYLE
              XOXO  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE