BEST FILMS FOR RAINY DAYS




Ahoj, je sice jaro, ale i tak v poslední době počasí protestuje a pořád prší. V těchto dnech mám největší chuť zalézt do peřin a číst si, nebo se koukat na film. A jelikož už článek o oblíbených knihách byl BEST BOOKS EVER tak ten dnešní bude o filmech :-) 
Můžem jít na to → !


  1. FUCK YOU PANE UČITELI - 1,2 
Kdyby byla kniha o tomhle filmu, tak je to snad moje bible :D Miluju oba dva díly, ale ten druhý? To je podle mě fakt pecka! Je to takový ten tip komedie která vždy zlepší náladu a IQ Chantal vám docela dodá sebevědomí :-) Z instagramu @elyahwood jsem zjistila že je i třetí díl, který už je v německu v kinech a k nám se nadabovaný dostane někdy po létě - snad! BTW. Elyah je ve filmu neodolatelnej




   
  2. DENÍK BRIDGET JONES - 1,2,3

 Tenhle film je o smolařce Bridget, která si připadá jako "stará panna se slovním průjmem".
Je to neustálá optimistka které se snad nikdy nepovede podle plánů. Je to komedie vhodná pro celou rodinu a nikdy neomrzí.

3. HLAVA RODINY - 1,2

Tenhle rodinný film je sice starší, ale mám ho moc ráda. Děj se odehrává v krásném prostředí a hercům sedli jejich role úžasně.

4. LORD OF THE RINGS

To bych nebyla já, abych sem nenacpala mojí největší srdeční záležitost - kterou je Hobit a pán prstenů. Upřímně, pána prstenů mám radši a uplně nejoblíbenější je poslední díl - návrat krále.
A scéna ve které Legolas zabije během pár vteřin toho velkého mamuto/slona zbožňuju!

5. NAVŽDY SPOLU

Romantický film s kraásným koncem, který ocení spíš holky.Pustila jsem si ho na doporučení a jak vidíte, umístil se na žebříčku oblíbenců :)



Tak to je z dnešního článku všechno, doufám že se ti líbil a že se těšíš na další! Chci vám ohromně poděkovat za 1476 zobrazení, jste úžasní!
Love you babes👄❤✌

S LÁSKOU 
ELLE FREE STYLE
XOXO

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE