BLESSING PARTS OF MY LIFE

 

BLESSING PARTS OF MY LIFE

Ahoj, vítám tě u dnešního článku který bude první tohoto formátu. Už delší dobu o tomto typu uvažuju, tak doufám že si ho rád přečteš!Přijde mi že tady sdílím samé tipy článků kde není skoro nic z mého života a jelikož ráda čtu podobné články u ostatních blogerek tak jsem se rozhodla podělit se s vámi o střípky z mého života. Tak jdeme na to!!!


INTER BEAUTY

Konečně se mi podařilo stihnout tento festival krásy v Praze! Probíhal od 21. do 23.4 a ohromně jsem si to užila. Nejvíc jsem se těšila na mojí oblíbenou kosmetickou značku - NYX 💜
Koupila jsem si už dlouho vysněnou rtěnku lingerie v odstínu Bustier která rozhodně bude v essentials za jaro 2K17! 


FUCK YOU PANE UČITELI 

 Konečně jsem viděla druhý díl a s jistotou můžu říct, že jsem si ho zamilovala! A bonus? Z instagramu Elyas M´Barek  jsem se dozvěděla že je i třetí díl! Nemůžu se dočkat až bude u nás v kinech!!!



NEW SONGS - ZARA LARSSON

Skvělý pocit když váš oblíbený zpěvák vydá nové písničky je k nezaplacení! Například píseň Symphony se okamžitě stala mojí nejposlouchanější <3 Btw.. Poslouchám jí zrovna teď! Ani nevím co bych dala za to , abych mohla na její koncert!




FOOD FESTIVAL

25.3 jsem byla v Praze na festivalu delikátních chutí a moc jsem si to užila! Ochutnala jsem poprvé Barmskou kuchyni a vím jistě že to nebylo naposledy! Na festivalu byl stánek s mými milovanými sýry a stánek s cukr free sladkostmi ( což mi udělalo ohromnou radost!) U většiny stánků byla možnost koupit si tzv. degustační talíř, kam vám dali od každého pokrmu trochu. Takže jste mohli ochutnat vše a koupit si standartní porci jídla, které vám chutnalo nejvíc.




NEW HAIRCUT

Asi nezáživná věc, ale mě moc potěšila! Po dlouhé době rozmýšlení jsem si svoje vlasy nechala ostříhat. Měla jsem je opravdu hodně dlouhé a hodně zničené. Dlouhé zůstaly ( bez nich bych to snad nebyla já :-) jen jsem si je nechala ostříhat všechny do jedné délky, což se mi maximálně líbí!

BLOG VIEWS

 Blog přesáhl vysněnou hranici 1000 zobrazení za což vám všem ještě jednou moooc děkuju! Psaní na blog si fakt užívám a naplňuje mě to! Doufám že i tebe baví čtení mých článků :-)



Tak to je z dneška všechno. Doufám že se ti tento nový typ článku líbil! Příště to bude pokračování série HEALTHY FOOD HEALTHY MOOD- pokud ti článek unikl tak je přímo tady → healthy food healthy mood . Měj se krásně!

S LÁSKOU
ELLE FREE STYLE
XOXO

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE