LIFE BUCKET LIST

aesthetic

LIFE BUCKET LIST 

Ahoj, vítám tě u dnešního článku. Je poměrně neobvyklý ( na mém blogu rozhodně ). Napadl mě včera, když jsem šla spát a řekla si, že ho chci napsat. Jedná se o seznam mých životních cílů, přání.. ( Budou tady ovšem i taková ta přání z " obyčejného " wish listu jako např.: co bych si chtěla koupit. Na čemž rozhodně nevisí budoucnost)


TRAVEL THE WORLD 

Procestovat co největší část zeměkoule je podle mě snem spousty lidí. Nejdéle tíhnu k navštívení Aljašky, Japonska, Finska, Chile, Peru a Nového Zélandu. Doufám že se mi alespoň jednu z těchto zemí v budoucnu podaří navštívit.✈


find



goals

  airplane

SELF LOVE

Uvědomit si, jak důležitá je v životě sebeláska. Jak řekla moje oblíbená blogerka a youtuberka Kate Love
" Myslím si, že u sebelásky to všechno začíná a končí. Nejdůležitější vztah, je ten, který máme sami se sebou. Vždyť jsme spolu 24hodin denně. Když to nefunguje, odrazí se to na všem, co se kolem nás v životě točí." ♡





good
body

WRITE A BOOK

Jo, tohle jsem si přála už jako malá holka a trvá to do dones. Nejsem si jistá jestli se mi tenhle sen splní, ale doufám v to! 🕮

 bag

TAKE PHOTO IN FRONT OF DISNEY LAND

Asi hodně dětinské přání, ale proč vlastně ne.. Chtěla bych mít takovou tu ohranou fotku na kterou narazíte 256873145 x když zabrousíte na we heart it. 
castle

VISIT THE PLACE WHERE THE LOTR WAS FILMING

Můj bože, co bych dala za to, abych mohla navštívit místo kde se natáčel pán prstenů! Pochopitelně bych si s sebou vzala miláčka a měla děsně famous pocit .




nature

Superthumb

BUY SOME EXPENSIVE COSMETICS

Tohle je přesně to přání, které bych zařadila mezi nedůležité. Ovšem líbilo by se mi mít doma nějaké ty poklady od značek jako je : Too faced, Mac, Kylie cosmetics 💄
beauty

GO TO COACHELLA 

K tomuhle fotogenickému a kouzelnému festivalu snad nic psát nemusím! 

 boho

DIVING IN THE OCEAN WITH DOLPHINS

O tomhle zážitku sním taky už od dětství a věřím, že je to nezapomenutelný okamžik. 🐬

animal

Tak tohle je z dnešního článku všechno. Doufám že se ti líbil ♡ Poslední dobou se mi daří psát bohužel jen dvakrát do měsíce, ale snad ti to nevadí! Už teď se nemůžu dočkat léta, protože mám připraveno spoustu článků !

S LÁSKOU
ELLE FREE STYLE
XOXO 

SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH !
  
Instagram : Elle free style
We heart it : Elle free style


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE