SPRING 2K17 ESSENTIALS


    SPRING ESSENTIALS

Ahoj, vítám tě u dnešního článku který bude o essentials za jaro 2017 :)
Mám tady toho víc než minule, tak můžeme jít na to !


NYX LIP LINGERIE 015 BUSTIER

Tuhle rtěnku jsem si koupila na Pražském Inter Beauty, o kterém jsem se zmiňovala → ZDE . Když jsem viděla její vínový pod tón myslela jsem si že jí unosím nejvíc na podzim ale opak je pravdou. Tuhle tekutou lásku nosím nejvíc jak to jde. Na rtech během pár vteřin zaschne, nelepí a drží několik hodin. 

RYOR CLEANSING FOAM

Čistící pěnu proti akné jsem vyzkoušela už asi před rokem a půl a nyní jí zkusila zas. Teď jsem na ní doslova závislá :) Pleť zmatňuje, zmenšuje póry, krásně voní a dlouho vydrží.
 Výsledek obrázku pro ryor foam


VICHY ANTI BLEMISH CREAM

Vždycky jsem tenhle krém od vichy chtěla vyzkoušet a když už se mi to podařilo, nezklamal! Je přímo určený pro pleť se sklony k akné a opravdu zabírá! Příjemně voní a hydratuje bez takového toho mastného a ulepeného filmu na obličeji.

LACE BRALETTES

Neznám nic pohodlnějšího než tyto krajkové podprsenky bez kostic. Mám je z HM a nejradši bych je nosila každý den. ( PRODÁVAJÍ SE V SETU BÍLÁ A ČERNÁ NEBO VÍNOVÁ A PLEŤOVÁ)

LONG PINK SKIRT

Jeden z nejoblíbenějších kousků jarního oblečení ❤ Je příjemně vzdušná, má krásnou růžovou barvu a zkrátka jí miluju! Je z obchodu Reserved .

TALLY WEIJL

Můj už od podzimu nejoblíbenější obchod ever. Teď na jaro měli dokonalé kolekce plné nejnovějších módních trendů. Tento obchod bych nejraději vykoupila !

 DELMART BISTRO 

Jestli je místo kde dělají ty nejlepší burgery a saláty tak rozhodně bistro u obchodu se zdravým jídlem delmart ( psala jsem o něm → ZDE )


MŮJ ŽIVOT U SOUSEDŮ

Po přečtení této knížky jsem byla citově vyždímaná. Knížka je neuvěřitelně čtivá, příběh je krásný a konec ještě lepší. Do charakteru Jase jsem se zamilovala a Sam ho dost závidím :)  Rozhodně jí doporučuju všem holkám které mají rády romantický žánr .❤


BETTER MOOD PLAYLIST

Asi jako každý mám i já svůj seznam písniček které mi zaručeně zvednou náladu. Největší královnou je pro mě Zara Larsson kterou neuvěřitelně obdivuju . Jako další miluju hudbu od The chainsmokers jejichž písničky jsou na žebříčku nejhranějších v rádiu.
  • i would like - Zara
  • symphony - Zara
  • ain´t my fault - Zara
  • so good - Zara
  • i don´t wanna live forever - Zayn, Taylor Swift
  • paris - The Chainsmokers
  • malibu - Miley Cyrus
  • love myself - Hailee
  • swalla - Jason Derulo, Nicky Minaj
  • thinking out loud - Ed Sheeran
  • no more sad songs - Little Mix 
  • something just like this - The Chainsmokers



 
Tak to by bylo pro dnešek všechno, jsem ráda že jsi si článek přečetla! Měj se krásně :-) 
S LÁSKOU 
ELLE FREE STYLE
XOXO

Komentáře

  1. Když už je Tally Weijl tvůj "mega oblíbený obchod", tak proč ho ani neumíš správně napsat? Celkem smutné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Splést se může každý, už jsem to opravila

      Vymazat
    2. Když už jsme u těch "náhodných chyb", tak Reserved je vlastní jméno obchodu, takže je na začátku velké písmeno :-).

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE