INSTRUCTIONS FOR HAPPINESS

INSTRUCTIONS FOR HAPPINESS



Ahoj, hlavu mám plnou, všeho. Nevím jestli mě v tomhle článku pochopíš a jestli ze sebe vůbec dostanu to, co chci.

Dřív jsem byla typický pesimista. Zaobírala jsem se hodiny a hodiny minulostí. Tím, co jsem měla udělat, co jsem neměla říkat atd.. Nežila jsem v podstatě přítomností. 
Nyní si postupně uvědomuju že hmotné věci né vždy jsou důvodem ke štěstí. 
Co takhle se radovat díky slunci, které vás ráno na obloze přivítá svými paprsky, stráveným časem s lidmi, které máte rádi, nebo prostě jenom už když se ráno probudíte a víte že večer si zase máte jít kam lehnout? 


Mějte se taky rádi. Nejenom že vám bude dobře sám se sebou ale budete působit pozitivně i na okolí. Self love není žádným důkazem pýchy či ega. Je to věc, bez které nikdo nemůže být šťastný. 

Doufám, že si lidé brzy uvědomí že materiální radost není všechno. 

 

JÁ ŠŤASTNÁ JSEM


Nad smyslem tohoto článku jsem neměla ani vlastně čas přemýšlet.. Zkrátka jsem jen zapnula počítač a vypsala vše co ve mě je. Doufám že máš i ty, jiný než materiální důvod ke štěstí. 


S LÁSKOU
ELLE FREE STYLE 
XOXO

SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH!
Instagram : Elle free style
We heart it : Elle free style

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE