WHY I LOVE SUMMER



Ahoj, vítám tě u mého prvního letního článku ☀ Já tohle období naprosto miluju, všechno je zalitá sluncem a mám daleko lepší náladu ( ještě aby ne, když není škola!) Dneska se s tebou podělím o pár důvodů proč je tohle období moje nejoblíbenější →


TIME FOR MY FRIENDS

Konečně mám čas na vídání s kamarády, který přes rok potkávám jen málokdy

THE AIR

Vůně sluníčka, opalovacích krémů, květin, tropického ovoce.. Nenahraditelné 🍦🌴


COLORS EVERYWHERE

Tohle sluníčkové počasí podle mě donutí nosit barvy snad každého ( pokud to čteš Anničko, tebe jsem pochopitelně nemyslela ♡)

PINEAPPLES 

Na tohle fotogenické ovoce jsem sice alergická, ale dokonalou chuť zapřít nemůžu.

DEAR DIARY 

Zážitky z léta si zapisuju daleko raději, to samé bude platit i o článcích, máš se na co těšit!


 

MAKE IT BY YOU

Všemožné diy's na dekorace do pokoje, vylepšení oblečení, či návody na výrobu různých party drinků. Joo, to je moje! ( malý spoiler, něco podobného pro vás chystám i já 🌈) 


 

FEELINGS

Ráno se probudit ( naprosto kdykoliv) vyjít úplně neupravená v over sized triku a kraťasech do města pro čerstvé ovoce, vyfotit spousty fotek. Doma si udělat několika patrový lívance a ledový čaj.. Vyjít znovu do ulic a venku zůstat až do večera. 


CAFÉS

Jsem snad největší kavárenský povaleč a miluju sezení na zahrádkách s dobrou limonádou a přáteli. Letos bych chtěla navštívit takové ty sociálními sítěmi proslavené kavárny tipu : Alchymista, Kavárna co hledá jméno.. Určitě budu (jako vždy) přidávat fotky na instastories a na stránku na tomto blogu DAY BY DAY   kterou mám vytvořenou už od samého začátku, jenže.. Já a počítače 😁 nevěděla jsem jak stránku na blog přidat abyste jí viděli i vy..

Tak tohle je pro první letní článek všechno. Doufám že se ti líbil a že máš léto taky tak rád jako já 🙈
Moc všem děkuju za překročení hranice 2000 zobrazení, za což jsem vám chtěla poděkovat už minulý týden na instagramu, ale nakonec jsem si řekla že to napíšu až k dalšímu článku. Doufám, že ten závěr, který na konci pokaždé píšu, někdo čte 💦

S LÁSKOU 
ELLE FREE STYLE
XOXO

SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH !
  
Instagram : Elle free style
We heart it : Elle free style




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE