1 DAY DRESDEN TRIP and OOTD

DRESDEN TRIP ⛟  

 


Ahoj, dnešní článek bude o nedávném 1 denním výletu do Drážďan.

Nápad pro stavení se v tomto městě jsme měly už hned ze začátku prázdnin, ovšem naknec jsme se až teď na konci úplně spontánně rozhodly ze dne na den jet. Nechtěly jsme organizovaně, se skupinou lidí, a tak jsme uznaly, že jízda vlakem bude nejlepší. Mohly jsme si totiž stanovit čas, v který vyjedeme i se vrátíme.

Budík jsme si nastavily už na 4 hodiny ráno. Navlékla jsem na sebe předem připravené šaty a na snídani si dala chia pudink s banány. Po hygieně jsem popadla zabalený batoh s nejdůležitějšími věcmi, což pro mě je: mobil, kniha, sluchátka, náplasti, balzám na rty a peněženka.
V praze jsme byly už v 6:20. Přesedly jsme na vlak do Děčína, což byla ze všech třech vlaků nejdelší jízda. Jestli mě něco maximálně nadchlo, tak nádherný výhled, který nás doprovázel celou cestu až do Německa. Následovaly další dva přestupy do těch nejmodernějších vlaků, co jsem kdy měla možnost vidět. V těch už cesta trvala jen pár minut a v 9:58 jsme dorazily do Drážďan. Nebylo většího štěstí než to, že primark byl ani ne minuty cesty přímo naproti nádražní budovy. Nnetrvalo teda dlouho a stály jsme před nákupním centrem. A jelikož už byl primark nějakou tu dobu otevřený, vběhly jsme pochopitelně ihned a vrhly se na nakupování :)


Vvšechna tři patra jsme prošly minimálně dvakrát, abychom měly jistotu, že jsme nic nepřehlédly. Když tento nákup porovnám s tím o vánocích, neodvezla jsem si ani polovinu. Tentokrát mě nezaujalo až na jedny džíny žádné oblečení.. A ano, po možná dvou a půl letech jsem našla džíny, které mi sedí jak délkou nohavic, tak obvodem přes stehna! A hlavně se v nich sama sobě líbím, což už se mi nepodařilo doost dlouho :D


Kromě džínů mám spíš takové maličkosti, jako jsou doplňky do pokoje a kosmetické příslušenství. Z čehož mám taky ohromnou radost. Dám sem pár fotek alespoň nějakých mých úlovků ♡




 and OOTD 

šaty : pánské triko velikosti M z obchodu Bershka
boty: Deichmann
batoh : Primark ( koupeno o vánocích )





Tak to by bylo pro dnešní článek vše. Prázdniny už jsou u konce a mě utekly až moc rychle :D Ale užila jsem si je, tak doufám že i ty! Víc fotek nakoupených věcí můžeš očekávat na we heart it a nebo si můžeš počkat na autumn essentials - poslední díl najdeš tady .
Tak ahoj příště ♥

S LÁSKOU
ELLE


SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 
Instagram : ELLE FREE STYLE
We heart it : ELLE FREE STYLE

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE