ART and FOOD ZOOne

 

ART AND FOOD ZOONE



Ahoj, dnešní článek je po docela dlouhé době.. Byla jsem na dvoutýdenním táboře ( v DAY BY DAY máte jednu fotku ♡ ) a tenhle týden co byl, jsem neměla moc času.. Dneska to bude spíš takové doporučení se spoustou fotek. Tak jdeme na to → 



ARE YOU FOOD LOVER?

Chtěla bych moc podpořit a doporučit vám skvělou akci, která se koná každý víkend v praze, a to až do vánoc. Celé se to odehrává na takovém velkém "dvoře", na kterém je něco na způsob velké garáže. Uvnitř je několik různorodých stánků s jídlem. Na výběr bylo např. z Vietnamské kuchyně, pravých, Italských pizz, burgerů a spousty sladkých dezertů. 



WHAT I CHOSE

Já neodolala mé oblíbené vietnamské kuchyni a dala jsem si Bún Ngan, což bylo grilované kachní maso, rýžové nudle a salát s meduňkou a zálivkou. Musí říct, že to bylo výborný ( jako bych to nečekala) Poté jsem zkusila obávanou přísadu a to špenátové smoothie s ananasem a mátou. Původně jsem se kombinace ananasu a špenátu bála, ale bylo to opět vynikající.. A co si budem povídat, v tom včerejším horku to bylo také příjemné osvěžení! Jako dezert jsme si domů koupily borůvkový cheesecake a brownies. Oboje bylo sice s cukrem (ale popravdě, s cukrem je zkrátka všude něco) a opět musím chválit, protože oba dezerty byly božský! Ještě nikdy se mi takhle dobré brownies nepovedlo a dost ráda bych měla recept k vykouzlení něčeho takového! Bohužel, nemám fotku ( okamžitě jsem se na něj vrhla a nestihla ho vyfotit ) 





ENVIRONMENT 

Celý tento skvost se nachází na nádvoří bývalého pivovaru Troja, hned pod Pražskou Zoo.
Co se týče prostředí, tak spokojenější už být nemůžu. Je to přesně můj vkus. Celé to působí tak trochu improvizačně ale propracovaně. Stoly, židle a "pohovky" jsou vyrobené z dřevěných palet, což se mi hrozně líbí. Aneb, v jednoduchosti je krása :) Taky bych chtěla pochválit ochotu obsluhujících, protože to taky mění celkový dojem! 






HOW TO FIND THEM

Pokud byste se tam chtěli podívat ( což doporučuju) tak vám sem dám odkazy na jejich stránky a jejich profily na sociálních sítích :) 

 OFFICIAL PAGE :  art and food
      INSTAGRAM : art and food
        FACEBOOK : art and food




Tak to by pro dnešek bylo všechno :) Doufám, že se tam třeba někdy podíváte, protože pokud máte rádi jídlo tak jako já, určitě se vám tam bude líbit :) Během posledních dvou týdnů se ohromě zvedlo číslo počtu zobrazení, za což vám moc děkuju! Do konce prázdnin ještě můžeš očekávat další články, mezitím můžeš sledovat insta stories...

S LÁSKOU
ELLE FREE STYLE
XOXO 

 SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 

Instagram : ELLE FREE STYLE
We heart it : ELLE FREE STYLE



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE