SUMMER ESSENTIALS 2K17

 SUMMER ESSENTIALS

2K17

Ahoj, dnešní článek je už třetí díl oblíbeností. Tentokrát je to za léto a mám tady asi nejvíc kosmetiky vůbec! Doufám, že máš tenhle formát článků rád, protože mě opravdu baví! Tak jdeme na to →

DANTEHO HOLKA, OSTROV LHÁŘŮ

Knížky podle mě k létu neodmyslitelně patří. Já si zamilovala knihu Danteho holka, což je typický, holčičí a odpočinkový román. Je hodně lehký na čtení, proto jsem ho přelouskala během tří dnů.
Jako další tu mám Ostrov lhářů. Nebudu vám lhát, ještě jí nemám dočtenou, protože se hrozně obávám toho, jak to všechno dopadne. Každopádně tenhle román je dokonalý! Je psaný jinak, než jsem byla zvyklá u jiných knih, ale tenhle styl mi vyhovuje. Je to ten typ knihy, která vám nedá pokoj.. Nad dějem přemýšlíte před spaním, každou volnou chvilku ♡ 


Výsledek obrázku pro danteho holka kniha

LOVING HUT 

Nebojte, přece bych vás nezklamala! I tentokrát tady mám tip na výborné a zdravé jídlo. Největší posedlostí pro mě byl tohle léto Loving Hut. Jedná se o mezinárodní síť veganských restaurací. Já si vždycky myslela že vegani můžou leda tak jíst mrkev a popíjet vodu, ale není tomu tak. Zjistila jsem, že veganská strava může být opravdu rozmanitá ( a hlavně výborná !). V Loving Hut to nefunguje jako v běžných restauracích, ale je to zařízené formou "Švédských stolů" což je podle mě super, jelikož si můžete nabrat od každého trochu, ochutnat a příště si vybrat jen to, co vám chutná. 


FOOD FESTIVALY 

U jídla ještě na chvíli zůstaneme. Tento bod se bude týkat festivalů jídla, článek o jednom takovém najdete tady .
Asi už nemusím vypisovat proč tyto akce zbožňuju.. Každopádně, nyní mám v plánu zajít ještě na street food festival, který se bude konat ke konci srpna na Náplavce. 


ESPADRILKY 

Teď tu mám na řadě boty. Asi každý z nás zná tu nejotravnější věc na létě. V uzavřených botách se mi dělají puchýře hned co vyjdu z domu. Do nedávna jsem v horkých dnech nosila pouze sandálky, nebo žabky. Před cca 3 týdny jsem si v Deichmann koupila ve slevě espadrilky. Tyhle boty jako by byly dělané pro mě. Jsou ze vzdušného materiálu, ve kterém se noha téměř nepotí, jsou pohodlné a vypadají skvěle k šatům, kraťasům i k sukni.Nejradši bych je nosila pořád!


THE CHAINSMOKERS

Stejně jako minule, i dnes tady mám oblíbenou hudbu. Za těch pár týdnů jsem se stala šílenou fanynkou The chainsmokers. Já se do nich zamilovala potom, co vydali píseň Roses, která se na rádiu hraje už dobré dva roky. Nyní mám jako nejčastěji poslouchaný playlist jejich album DO NOT OPEN, které mi doopravdy přirostlo k srdci ♥  



BALEA

Chtěla bych se s vámi podělit o " můj objev " a tím je značka Balea. Když se řekne její jméno, asi každému se vybaví nízké ceny. Je pravda, že právě cena byl první fakt, kvůli kterému jsem tuto kosmetiku chtěla zkusit. Jako první asi začnu sprchovými gely, které mám ráda nejdéle. Naprosto miluju jejich vůně a taky roztomilá balení. Od některých lidí jsem slyšela stížnost, že jim gely málo pění.. S tímhle jsem já osobně problém nikdy neměla. Potom bych ráda zmínila šampony a balzámy na vlasy. S obojím jsem moc spokojená! Výhodou je taky to, že obojí neobsahuje silikony, takže moc neškodí vlasům.. A jako poslední od téhle značky tu mám masky na pleť a korektor. Začnu maskami, na které nedám dopustit už nějakou tu dobu.. Nejvíc mojí pleti asi vyhovuje černá, slupovací a potom matující se zinkem. Všechny jsou hodně levné a vystačí mi na 3-4 použití. A úplně na závěr tu mám korektor, od kterého jsem si původně nic neslybovala.. Konec konců, 49 KČ za korektor zní docela podezřele.. Ovšem je to asi největší objev ze všeh zmíněných produktů. Pochopitelně, co může vyhovovat mě, nemusí být dobré pro tebe, a naopak! Mám ho v tom tmavším odstínu a teď na opálenější pleť je akorát. Krytí je lepší průměr a výdrž taky. 




DECORATIVE COSMETICS

U kosmetiky už zůstanu a vrhnu se na dekorativní část. 
  1.  Too faced - Melted matte : Tuhle tekutou, matnou rtěnku jsem měla na wish listu od doby, kdy veškeré beauty youtuberky vydaly videa, kde dělaly swatche a "try on". A jelikož se mi naskytla možnost využít dárkovou kartu, neváhala jsem a pořídila si tuhle tekutou krásku v odstínu Queen b. O téhle rtěnce jen v superlativech! Je asi 1000x lepší než například lip lingerie od NYXu.
  2. Nars blush : Beauty světem nejvíc opěvovaná tvářenka v odstínu orgasm si získala i mě. Tahle broskvová šťavnatá barva je v létě pod slunečním světlem úplně nádherná! Navíc, používání tvářenky jsem si tohle léto fakt oblíbila!
  3. Lancome Trésor la nuit : Neboj, tenhle drahý parfém mám pouze jako vzorek. A jelikož ho tam je opravdu málo, tak se musím krotit, abych ho nevypoužívala rychle. Tahle vůně je jako stvořená pro mě! Je ženská, sladká a prostě úžasnáá! 
  4. Yankee candle vosky : Já vím, tohle už mezi kosmetiku nespadá, ale co.. Jejich letní vůně jsou nepřekonatelné! Zatím nejlepší je asi Angel wings a summer scoop. 

     




Tak to je pro dnešek všechno. Chci stihnout ješzě další letní články, proto jsem teď vydala dva během jednoho týdne :) Pane bože, už nám zbývají jen tři týdny volna?! Hrozně to utíká! Snad si užíváš prázdninový odpočinek ☀ Budu se na tebe těšit příště ♥

S LÁSKOU
ELLE FREE STYLE
XOXO


SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 
Instagram : ELLE FREE STYLE
We heart it : ELLE FREE STYLE


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE