AUTUMN MUST HAVES

 AUTUMN MUST-HAVES 🍁



Ahoj, vítám tě po delší době zpátky! Léto už je za námi a přichází moje nejoblíbenější část roku. PODZIM 🍁 Dneska bych tady vypsat pár nutností, bez kterých si podzim neumím představit.


VINE LIPSTICK 

K podzimu vínové rtěnky neodmyslitelně patří ( ano, to bych nebyla já, abych v článku nezmínila rtěnky :D) Vínové mám spolu s hnědými nejradši a tohle období vyloženě svádí k tomu, si nějakou pořídit.. Z této sekce tu mám hned tři zástupce 
  1. PS.... MATTE LIPSTICK - obsession : Tahle kráska je ze všech co doma mám nejtmavší a nejprovokativnější. Je pořízená v Primarku a za 3 eura překonala moje veškerá očekávání! Faakt pecka! Rtěnka slibuje matný finiš, což opravdu můžu potvrdit. Hroozně ráda bych jí nosila každý den, ale u nás  na to lidi nejsou zvyklí a koukají se na vás skrz prsty..  
  2. MELTED MATTE - TOO FACED : Jako další tu mám queen b. Nebudu jí dlouho okecávat, tohle je prostě all time favorite produkt. Barva je dokonalá, ale výdrž? Ta tuhle rtěnku povýšila na jiný level. Je to moje bezkonkurenčně nejlepší a nejoblíbenější rtěnka. Za tu cenu se zkrátka vyplatí...
  3. ESSENCE : Do třetice tu mám essence. Tahle je u mě zatím nejkratší dobu, takže jsem jí nestihla zapřáhnout a pořádně otestovat její chování v běžném dni. Ale řeknu vám, zmiňuju jí jen díky nádherné barvě. Na rtech totiž vytváří prapodivné mapy a nejde s ní udělat hezký rovnoměrný nános..



      SWEET TREATS 

    Když se řekne podzim, vidím svojí rozestlanou postel, chlupatou deku, hrnek horkého čaje, jehož skořicová vůně tančí po celém pokoji a nějaké ty dobroty, které vykouzlí v zamračeném dni úsměv na tváři snad každému ♡. 
    Pro mě to jsou například sušenky s tunou javorového sirupu, nebo muffiny se švestkama a kakaem. A pokud je řeč o horkém pití, za mě rozhodně vede čokoláda ( ta domácí, bez cukru ) nebo voňavý čaje. Letos mám v plánu určitě vyzkoušet pumpkin spice latté ze Starbucks 🍂

    chocolate

    BOOKS FOR RAINY NIGHTS

    Tímhle bodem asi potěším všechny knihomoly. Knížky jsou mojí záchranou po celý rok. Miluju ten pocit když máte novou knihu a poprvé si k ní sednete a vžíváte se do jejího děje! Já bych stoprocentně chtěla zmínit VŠECHNY MALÉ ZÁZRAKY a OSTROV LHÁŘŮ. Ano, ostrov lhářů jsem úspěšně dočetla a o můj bože. Naprosto mě zasáhla svým příběhem a dokonce překonala mojí několika letou lásku Aljašku!
    A kromě knih tu mám ještě tip na úžasný holčičí časopis JOY. Doma mám výtisky staré víc než rok a pořád se jich nemůžu zbavit 👄

    Výsledek obrázku pro všechny malé zázraky

    SWEATHER WEATHER  

     Není podzim bez nějakého velkého teplého a pěkného svetru ✌

    U mě vede už rok ohromný zelený svetr z Primarku.. Mám dojem, že jsem o něm psala v jednom z mých prvních článků. Svetry miluju a užívám si je nosit. Potom tu mám tématicky vínový svetr z CA který vypadá skvěle i přes šaty, když si nechci brát bundu 😅



    JUST FALL VIBES

    No řekni mi, kdo nemá rád šustění nádherně barevných listů, popíjení horké čokolády v útulných pražských kavárnách a pocení fotogenických polaroidů. Díky tomuhle mám podzim tak ráda. Atmosféra plná světýlek a dýňových koláčů!!! Pro navodění příjemné nálady doporučuju novou podzimní edici vosků od Yankee Candle. Zálusk mám na koupení vůně javorového sirupu se skořicí, což je doopravdy must-have!




    autumn
    To je z dnešního článku všechno, nemůžu uvěřit že léto uběhlo taak rychle! Ale na druhou stranu tady je další úžasný období ♥ Doufám že omluvíte nepravidelné vydávání článků, teď už by to mělo mít zase nějaký řád a rozhodně můžeš očekávat spoustu fotek v DAY BY DAY.
    Tak ahoj příště ✊

    S LÁSKOU
    ELLE

    SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 
    Instagram : ELLE FREE STYLE
    We heart it : ELLE FREE STYLE

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE