RECENZE - produkty vyzkoušené za poslední dobu


RECENZE 

Ahoj, vítám tě po delší době zpátky :) Dneska to bude recenze všeho, co jsem vyzkoušela za posledních pár týdnů. Pokusím se to brát popořadě, tak snad to bude přehledný!

BALEA 

Jako první začnu touhle značkou, která se prodává v DMku. Nějaké produkty už jsem zmiňovala v nějakých oblíbenostech, ale tady bych to chtěla vzít kousek po kousku, aby to bylo přínosné.. 

1. VLASY  

ŠAMPONY : V létě jsem si koupila šampon s mátou a citronovou trávou, pro mastící se vlasy. Mile mě překvapilo, že příjemně pěnil a vlasy po něm byly krásně lehké a nezatížené. Musím ještě zmínit že mi dlouho vydržel, což nechápu, ale je to tak.. Nyní mám doma šampon který slibuje lesklé a hladké vlasy. Je s vůní lilií a taky mi vyhovuje. Na rozdíl od toho předešlého moc nevidím rozdíl po několika použití. 

BALZÁMY : Ze sekce balzámů ( nebo kondicionerů) tu mám taky dva. Nejdřív vám řeknu o broskvovém, který nejenže krásně voněl ( a opět dlooouho vydržel) ale taky splnil to, co měl. Vlasy byly po dvoutýdenním používání méně zničené a nebyly tak hrubé. A balzám, který koresponduje s výše zmíněným šamponem pro lesklé vlasy je taky skvělý! Jako všechny produkty zase dobře voní. A chci upozornit na cenu, jelikož každý kus stojí 20 Kč! ( což je 4 krát míň než moje dlouhodobě milované kombo od Elseve) 

MASKA : Péči o vlasy zakončím maskou s arganovým olejem. Jestli máte poškozené a suché vlasy ( respektive konečky) tak vám s nadsázkou změní život :D Je to určitě nejlepší maska kterou jsem kdy zkusila... Má hustou konzistenci a přijde mi že vůbec neubývá! Za měsíc používání mi ze 300 ml ubyla přesně polovina. U tohoto produktu je cena poměrně vyšší ( když jí porovnám např. se šampony) a stojí 80 Kč.
 Výsledek obrázku pro balea maska na vlasy


 2. TĚLO  

 SPRCHOVÉ GELY : Ty kupuju asi nejdéle. A stále se k nim vracím.. Nejvíc mi vyhovujou asi díky vůni, která je pokaždé úžasná a každý si podle mě vybere tu svojí. Mamka si stěžovala že jí málo pění, s čímž já problém nemám a asi je to o zvyku. Taky stojí okolo dvaceti korun.

DEODORANTY :  Celkem nudná záležitost, ale jsou opět levné a bez aluminia takže palec nahoru!


3. OBLIČEJ

MASKY : Taak, moje oblíbená část :) Od slupovacích až po textilní, najdete tady všechno! Začnu těmi "normálními". Jak už asi víte, mám akné, takže tady budou masky určené pro problematickou pleť. První je se zinkem, který by měl na akné zabírat. Maska je taková hodně jemná, s neutrální vůní. Na pleti je příjemná a nijak pokožku nedráždí. Po smytí je obličej hezky vyhlazený. Není to zázrak, který by vaší pleť zachránil - nenadchne ani neurazí. 
     Druhá je dvoufázová a konceptem se hodně podobá jílovým maskám od Lóreal Paris. První část je zelená na t-zónu a druhá je růžová, hydratační a vyhlazující na tváře. Musím říct že mi víc vyhovovala ta růžová, protože u té jsem viděla výsledek.
     Další je slupovací s černým uhlím. Na tu nedám dopustit už od jara. Stačí ji nanést, počkat do úplného zaschnutí a sloupnout, což je ta nejzábavnější část :D Tady u té je rozhodně vidět největší rozdíl před a po. Třeba čelo ( kde mám asi nejvíc pupínků) je hladké a póry nejsou tak výrazné. Akorát je potřeba potom namazat váš oblíbený krém, jelikož stahuje a trochu vysušuje.
     A poslední je textilní, která má za úkol hydratovat a dodat pleti svěžest. Byla neuvěřitelně příjemná a udělala faakt woow efekt. Boží byla i vůně a na rozdíl od jiných text. masek mi tekutina neztékala po obličeji až na krk. 

NÁPLASTI : Nejedná se o běžné náplasti když se poraníte. Tyto černé náplasti jsou na lokální použití opět proti pórům. Já vyzkoušela určené na nos, proti černým tečkám. Nos, nebo bradu, čelo nejprve navlhčíte a potom proužek přilepíte. Působit necháte dokud se nezačne odlepovat a pnout. U sundavání tohohle produktu mi vždycky slzí oči, jelikož to hodně táhne :D Na náplasti jdou vidět vytažené nečistoty a maz, což je chtěné. 

KOREKTOR : Za 50 Kč jsem si od něj moc neslibovala, ale musím uznat že je opravdu dobrý! Obsahuje kyselinu salicylovou, která brání vzniku nového akné. Slušně kryje a vydrží. 

 

LÓREAL PARIS - lipstick

Tahle rtěnka je prostě úžasná. Je matná ale zároveň rty hydratuje a má velkou výdrž. Nádherně voní po květinách a ta barva?! Je krásně korálově přirozená a myslím si že mi sluší :D 
Odstín se jmenuje Erotique a je to číslo 640. 



ESSENCE NAIL POLISH 

Lak na nehty v krásné podzimní barvě, dlouho se neloupe a dělá efekt gelových nehtů. Odstín je to 14 do you speak love. 



Gratuluju, pokud jsi to dočetl až sem! Snad ti tento vyčerpávající článek byl přínosný. Tak zase příště, ahoj!

S LÁSKOU
ELLE
XOXO
SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 
Instagram : ELLE FREE STYLE
We heart it : ELLE FREE STYLE

Komentáře

  1. Tak tenhle článek je fakt super :D. Ta rtěnka je prostě úžasná a ta barva je pro tebe jako dělaná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE