MY FAVORITE FILMS

My favorite films

Ahoj, po delší době jsem tu opět s článkem. Říkala jsem si, že byste mohli ocenit tipy na dobré filmy, jelikož mám zrovna jarní prázdniny a je mi jasný, že nejsem jediná, která je doma a nudí se. No a filmy jsou skvělou věcí když chcete zabít čas :) Mám pocit, že podobný článek jsem vydala asi před rokem, ale nebojte, dneska to budou jen ty které jsem viděla za poslední dva měsíce..  (oblíbených filmů mám nejmíň 50 ❤) 

EVERYTHING, EVERYTHING 

Stejnojmennou knížku jsem dostala k vánocům a vzhledem k tomu, že jsem tou dobou byla nemocná, přečetla jsem jí za necelé dva dny. Ihned po tom jsem věděla že musím vidět film. Zaprvé musím říct, že Olly je dokonalej 😅 A přijde mi vtipný, jak ty vztahy bývají ve filmech jednoduchý.. Vemte si, že se spolu viděli jednou skrz okno, usmáli se na sebe a hned ten týden spolu začali chodit.. Kéž by taková byla i realita, co? Ale zpět k ohodnocení. Film jsem si zamilovala, herecké obsazení je úžasný, hraje tam skvělá hudba a celkově na vás ta atmosféra přenese takové ty #summervibes 🌻



Why him? 

Sprostá komedie s Jamesem Francem v hlavní roli. Nevím, jestli je vhodný film vidět v přítomnosti rodičů, ale smích po celou dobu zaručuju! Celý děj je o páru - Laird a Stephany (James Franco a Zoey Deutch). Laird je počítačový multimilionář který nezná vychování. Což se Stephaniině rodině ani trochu nelíbí. Obzvlášť, když s nimi mají strávit Vánoce. Panebože, v tomhle filmu je tolik dokonalých scén a vtipů! A přísný táta Ned zahraný Bryanem Cranstonem je skvělej! 




Bad moms christmas 

Tahle americká komedie je asi ze všech nejnovější. Premiéru v kině měla teprve před třemi měsíci a je to pokračování prvního dílu Matky na tahu. Jakmile jsem se dozvěděla že bude druhý díl, nemohla jsem se dočkat, protože s mamkou to milujeme. Nádherná Mila Kunis je díky bohu opět v hlavní roli matky Amy která se letos spolu se svými kamarádkami rozhodla, že se nebudou obtěžovat s přípravami na štědrý den a vánoční shon nechaly náhodě. U téhle komedie se rozhodně nebudete nudit! 



The greatest showman 

Víte, jak se pozná dobrý film? Ihned po dokoukání si do mobilu nastahujete veškeré písničky které v něm hrály a posloucháte je ještě další měsíc..Největší showman je životopisný dramatický muzikálový film jehož hlavní postavou je Phineas Taylor Barnum (Hugh Jackman) který se rozhodne sestavit ohromnou show plnou akrobatů, žonglérů a hlavně nevšedními lidmi všech tvarů a velikostí. 
Vedlejší role obsadili například Zendaya a Zac Efron. Tenhle film bych doporučila jak holkám a klukům, tak i mladší i starší generaci. 💙




I dva jsou rodina

Tohle filmové drama musí donutit brečet snad každého. Příběh je o Samuelovi (Omar Sy) kterému jednoho dne jeho víkendová přítelkyně Kristin přinese malou holčičku a poté uteče. Samuelovi nezbývá nic jiného než stát se pečujícím tátou a začne vychovávat malou Glorii. Mezi nimi se během let vyvine neuvěřitelně silné pouto které po osmi letech přijede Kristin narušit. 



The book of Henry 

Thriller o předčasně vyspěpém klukovi jménem Henry a jeho první lásce Christině. Jednoho dne si Henry uvědomí že Christina nežije život stejný, jako ostatní děti a rozhodne se, že jí pomůže. Záhy ale těžce onemocní a tím pádem veškeré plány svěří své mámě. 

Na čsfd jsou teda dost negativní recenze, ale z mého okolí se zatím líbil všem, takže je to fakt hodně subjektivní.. Já se rozbrečela i když jsem o tom vyprávěla kamarádce 😅 



Home again 

Na tuhle komedii s Rees Witherspoon jsem narazila úplně omylem ale mile mě překvapila.. Sice to není nic co byste museli vidět znova, ale je to celkem fajn oddechovka u které se nemusíte nijak zamýšlet nad dějem..  Hlavní bonus tohohle filmu je moc hezkej herec se kterým si Alice (Reese) začne 😂  
Je to spíš romanticky směřovaný film který ocení holky. 
Alice je čtyřicátnice se dvěmi dětmi která se po rozchodu vrací zpět do rodného města kde se chystá s kamarákami oslavit narozeniny v jednom ze zdejších barů. Tam se značně opije a seznámí s třemi mladíky. S jedním z nich se vyspí a následně jim nabídne že u ní můžou chvíli bydlet. Její život nabere nečekaný směr a narazí i na novou lásku. Jenže když se všechno zdá být zalité sluncem, ve dveřích se objeví její manžel. 


The mountain between us 

Akční thriller o fotoreportérce Alex (Kate Winslet) která má letět na svoji svatbu a o lékaři Benovi který spěchá na důležitou operaci. Potkají se na letišti kde zjistí, že jim jejich let zrušili. Alex se rozhodne situaci vyřešit tím, že si zaplatí pilota malého letadla který je ihned na místo přepraví. Jenže pár minut po vzlétnutí dostane pilot mrtvici a letadlo se s nimi zřítí do opuštěného údolí nebezpečně strmých a zasněžených hor. Pilot je po smrti a Ben se několik hodin snaží o záchranu Alex. Ve chvíli kdy je Alex schopná chůze se vydají na sestup níž ve snaze chytit signál a přivolat pomoc. V extrémních podmínkách začínají přemýšlet nad minulostí a uvědomují si, že nemají jinou šanci na přežití, než že si k sobě vytvoří silné pouto a společnou silou vymyslí plán jak se dostat zpátky. 


 


Tak jo, to by bylo prozatím všechno. V nejbližší době můžeš očekávat další dva články ☑  
Zatím ahoj ❤ 
E.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE