ESSENTIALS WINTER/SPRING 2018


ESSENTIALS 2018

Ahoj, po dlouhé době tě vítám zpátky na mém blogu. Dostala jsem mezitím opravdu několik nápadů na články ale bohužel jsem nikdy neměla takovou tu psací náladu. Tak snad to tentokrát vyjde, protože dneska to budou ESSENTIALS nebo-li oblíbenci za nějakou uplynulou dobu. Tak let's do it →

BOOK

Musím se přiznat, že jsem moc času na čtení neměla. No, spíš jsem si ho jednoduše neudělala a místo toho koukala na seriály. Nicméně, mám tu knížku ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY, která sloužila jako předloha pro všemi známý seriál PRETTY LITTLE LIARS (který jsem si mimochodem zamilovala a už na něj koukám po druhý :D) Překvapilo mě, že jsou postavy vzhledově úplně odlišné od těch na které jsem zvyklá ze seriálu. Např.: Ezra je blonďák s modrýma očima, what? Každopádně knížka je super třeba do vlaku, nebo jen tak když se nudíte. Děj není nějak příliš dramatický, tím pádem je knížka odpočinková.


FILMS

Sice je to nedávno co jsem zveřejnila článek s nejoblíbenějšími filmy ale já jsem prostě movie maniak, takže tady najdete další tipy. 
I MISS YOU ALREADY : Drama, doják, romantika. Přesně film pro mě :D Nevím co mám říct o ději, abych nespoilerovala pro ty, kteří by se třeba rádi podívali.. Potěšila mě moje oblíbená herečka Drew Barrymore v hlavní roli. Rozhodně si připravte kapesníky!
FUCK YOU PANE UČITELI 3 : Film sice ještě není u nás v kině, ale já si ho našla s titulkama online asi před třemi týdny. Jako obvykle, film nezklamal a pobavil. Sice neporazil druhý díl, který je můj absolutně nejoblíbenější, ale bylo to vážně super. 

Tak nakonec jsem si vzpomněla jen na dva. Ale je mi jasný, že jakmile článek publikuju, přijdu na další tři :D

SHOPS

Jsem totální blázen do nakupování. Když si z mého fashion wish listu odškrtnu nový kousek, další dva na něj připíšu. A takhle se to točí pořád dokola.. Skříň mám sice plnou oblečení ale i přes to mám každé ráno pocit, že prostě nemám co na sebe..! (prosím, pokud to máš tak tak, dej mi vědět že nejsem sama :D) Tohle jaro jsem si fakt zamilovala BERSHKU. Miluju tu jednoduchou módu a hlavně cenovou dostupnost.. Byla bych schopná tady nechat všechny moje peníze.. 
Jako další tu mám (nečekaně) TALLY WEIJL, jejich jarní kolekce plná pastelových světlých barev mě fakt nadchla!


COSMETICS 

NIVEA URBAN SKIN DETOX : Novinka v péči o pleť od všemi známé značky Nivea. Pokud se nepletu, v této detoxikační řadě jsou dva krémy (noční, denní) a peelingová maska. Já vyzkoušela ten denní krém a masku. Obojí mi maximálně vyhovuje a asi není nic co bych produktům vytkla. Krém má gelovou a chladivou texturu, takže předpokládám že bude vhodný i v létě. Na obličeji nezanechává vůbec mastný film a mám pocit, že celkem stahuje póry. Navíc vůbec neubývá. Používám ho od Vánoc a je ho pořád stejné množství.. Pozitivní hodnocení má ode mě i peelingová maska. Mám dva způsoby jak jí použít : 1. Nanesu jí na odlíčenou pleť, vmasíruju a opláchnu. NEBO 2. Nanesu opět na čistou pleť a nechám 1-2 minuty působit. Peelingové částečky nejsou zas tak hrubé, a díky tomu pleť nedráždí. Akné vás sice ze dne na den nezbaví ale i tak jí na problematickou pleť můžu doporučit. 
ARGAN OIL : Velký boom olejů na obličej ani mě neminul. Sice jsem byla vůči těmto produktům dost skeptická, teď už bez arganového oleje nevyjdu z domu :D Tyto oleje se dají sehnat od ohromného množství značek a je na výběr z velkého cenového rozpětí. Ten můj je od značky a na to, že ho používám už 4 měsíce je ho pořád skoro stejné množství..

MAYBELLINE FIT ME CONCEALER : Jelikož mi došel můj dlouhodobě používaný HD korektor on NYXu, rozhodla jsem se udělat změnu a koupit si tenhle známý od maybelline. No, rozhodně jsem neudělala chybu a v tuhle chvíli nechápu, jak jsem mohla tak dlouho vydržet u toho HD.. :D Má dost tekutou konzistenci, což mi vyhovuje, jelikož se dá skvěle zapracovat a nevypadá nepřirozeně.
NYX FULL THROTLLE : Tuhle paletku čtyř teplých odstínů jsem měla vyhlídnutou fakt dlouho. Bála jsem se, jak na tom bude s pigmentací a prášivostí, ale nezklamala mě. Zatím jsem se s ní nelíčila moc, jelikož ji mám asi teprve dva týdny a nebylo moc příležitostí. Všechny stíny mají dokonale sytou barvu a dají se dobře ztrácet. V paletce sice trochu práší, ale pod oči nenapadaly vůbec. I přes to, že jsou barvy cihlové a výrazné, dá se s nimi udělat krásné přirozené líčení.
NYX LIP LINGERIE 01 : Nově mám i tuhle tekutou rtěnku v odstínu honeymoon. Ačkoliv jsem na ní neměla moc pozitivní ohlasy, mně se prostě líbí. Má studený, šedohnědý podtón a je to zatím asi moje nevýraznější a nejzajímavější rtěnka (když nepočítám červenou) Jelikož už jednu lingerie mám, šla jsem do koupě s jistotou. Za tu cenu se tyhle rtěnky zkrátka vyplatí.
DERMACOL MATTE MANIA 17 : Další úplně nový odstín, tentokrát od značky Dermacol. Mile mě překvapil aplikátor, který je téměř totožný s aplikátorem rtěnky TOO FACED. Má i podobně tekutou konzistenci, na rtech během pár vteřin zaschne a několik hodin se nehne. Narozdíl od těch NYX lingerie není téměř vůbec cítit a netvoří takovou tu nepříjemnou krustu. Za mě se teda cenově spíš vyplatí tahle MATTE MANIA. (13.-15.4. BUDE SHOPPING FEVER, POKUD PO TÉHLE RTĚNCE POKUKUJETE, V ROSSMANNU NA TUHLE ZNAČKU PLATÍ AKCE 1+1 ZDARMA!!)








SONGS

Nemůžu zapomenout ani na oblíbené písničky. Každé jaro je můj playlist plný pozitivních, tanečních a "fresh" songů. Na konci zimy jsem začala poslouchat Grace Vanderwall kterou jsem poprvé viděla v America's Got Talent. Má neuvěřitelně nádherný a zajímavý hlas, podle kterého se snadno rozpozná od ostatních. Potom jsem se stala neskutečně posedlá písničkou IDGAF od Dua Lipy. Pokaždé když jí poslouchám, cítím se hrozně emancipovaná a celkově mě tenhle song nabíjí pozitivní energií.. O nových písničkách od The chainsmokers ani nemluvím, to je snad všem jasné :D








PLAYLIST: 
  • Capital leteters - Hailee Steinfeld and BloodPop
  • Let me go - Hailee Steinfeld
  • I miss you - Julia Michaels feat. Clean Bandit
  • Him and I - Halsey feat. G-Eazy
  • City song - Grace Vanderwall
  • Just a crush - Grace Vanderwall
  • Florets - Grace Vanderwall
  • IDGAF - Dua Lipa
  • Roses - The Chainsmokers feat. Rozes
  • How did we - Skyler Stecker
  • Stay - Zedd
  • The middle - Zedd feat. Maren Morris
Tak to by pro dnešek bylo všechno. Pokud se se mnou chceš podělit o tvé oblíbence, neváhej mi napsat do Directu na Instagramu! Hezký zbytek víkendu všem ☀
S LÁSKOU 
ELLE

SLEDUJ MĚ I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH! 
Instagram : @elliskaaaaa
Weheartit : @simunkova_elle



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FAVORITE PRAGUE PLACES

THESE DAYS 💧

SELF LOVE